Saturday, June 8, 2013

aktiviti hari ini

saya sungguh gembira hari ini.saya nak ucapkan tq ayah tq ibu.ok saya akan cerita kan aktiviti saya hari ini.hari ini saya pergi TAMAN BUAYA  saya pergi berenang saya pergi dengan kawan ibu saya.saya bermain dengan anak kawan ibu saya.selepas itu saya memberi arnab,itik,ikan,merak,burung kakak tua,dan merpati.selepas puas memberi haiwan makan saya pergi ke keretaapi raksasa. selepas itu saya makan di mcd yummuy.

                                                          THE AND

2 comments:

  1. salam saya ada bc komen puan pasal jaga org tua.nak amik link dia pun susah.jadi sy mahu tny puan cmna puan jaga.bawa ke bilik air?
    sy pning kene duk ngan atuk saya yang tidak sihat.mohon beri tip

    ReplyDelete
  2. salam saya ada bc komen puan pasal jaga org tua.nak amik link dia pun susah.jadi sy mahu tny puan cmna puan jaga.bawa ke bilik air?
    sy pning kene duk ngan atuk saya yang tidak sihat.mohon beri tip

    ReplyDelete